flippaad

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Tjenixen!

Av Jennifer Bieber - 31 december 2012 15:25

Hola! Ja beslutade mig för att skapa en till blogg, jag har redan en som heter : www.nattstad.se/flippad den ser i stortsett likadan ut som denna bloggen men asså jag har typ över 60 läsare där men inga kommentarer så tänkte att om jag gör en blogg här så ser jag ju om de finns socialare läsare här så om en månad så ser jag vart jag har mest så tar jag bort en och bara bloggar på en så vi får vel se ! Samma som på min andra blogg att om jag får 50 unika läsare så har jag en tävling där man kan vinna smink, kläder eller smycken !:)


Kram


Jennifer:]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Bieber - 2 januari 2013 20:30

Hellu! Min kompis frågade mig om jag kunde göra ett inlägg om mina maskaror så jag tänkte hmm varför inte så här kommer bilder och lite betyg sättning av mig :P och så kommer jag att skriva lite olika saker typ" utseende 0-5?" Så ah men ni får fortsä...

Av Jennifer Bieber - 2 januari 2013 11:06

Tjenare ! Idag ska jag va med Caroline jag ska hjälpa henne med att filma och redigera en film till hennes youtubekanal följ den !--> http://www.youtube.com/user/CarolineesBeauty?feature=mhee eller ah prenumerera på den !:) ehm jaa vad händer mer ida...

Av Jennifer Bieber - 1 januari 2013 00:21

Gott nytt år !:) asså aah man hör bara pang pang och PAAAANG hela tiden :) kommer säkert kunna sova jätte bra .. mm... Säger vi xD äntligen är det nytt år det är bra men samtidigt suger det för Justin Bieber ska sluta åka på turné ( belivetour) när h...

En?

Av Jennifer Bieber - 31 december 2012 16:53

Asså jag ser ju att ja har läsare justn nu 76 men asså är bara en av 76 som har deltagit i tävlingen ? Är de inga fler innan imorgon så skiter jag i tävlingen.. ...

En?

Av Jennifer Bieber - 31 december 2012 16:53

Asså jag ser ju att ja har läsare justn nu 76 men asså är bara en av 76 som har deltagit i tävlingen ? Är de inga fler innan imorgon så skiter jag i tävlingen.. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards