flippaad

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Jennifer Bieber - 2 januari 2013 20:30

Hellu! Min kompis frågade mig om jag kunde göra ett inlägg om mina maskaror så jag tänkte hmm varför inte så här kommer bilder och lite betyg sättning av mig :P och så kommer jag att skriva lite olika saker typ" utseende 0-5?" Så ah men ni får fortsätta läsa så förstår ni!

Jag har tre stycken maskaror :3

Den första heter volume million lashes
och den är från loreal Paris :)
hur fin förpackningen är 0-5 ; en stark 4
Hållbarhet 0-5: 4
Klumpig 0-5: 0
Vattenfast0-5: 3
Borste0-5: 4
Slutpoäng: 4,5/5 :)
Jag tycker att den är väldigt bra och den funkar jättebra på mina ögonfransar!;)den ger långa och fylliga ögonfransar

Den andra heter one by one express mascara och den är från maybelline newyork
Hur fin förpackningen är 0-5: 3
Hållbarighet 0-5: 4
Klumpig 0-5: 1
Vattenfast 0-5: 3,5
Borste: 4
Slutpoäng;4:)
Jag tycker att den funkar bra men förpackningen är ganska sliten för jag har haft den länge nu men den va borta i 3 månader så har inte använt den så jätte mycket !;)
Men den ger långa och fylliga fransar
Den tredje heter illegal lengih mascara och den är från maybelline newyork
Hur fin förpackningen är 0-5: 2
Hållbarighet 0-5: 4
Klumpig 0-5: 0
Vattenfast 0-5: 3
Borste 0-5: 4
Slutpoäng; 4
Jag tycker om den, den ger tunna fina långa fransar:)

Min favorit/bästa maskara är den första jag skrev om volume million lashes :))

Av Jennifer Bieber - 2 januari 2013 11:06

Tjenare ! Idag ska jag va med Caroline jag ska hjälpa henne med att filma och redigera en film till hennes youtubekanal följ den !--> http://www.youtube.com/user/CarolineesBeauty?feature=mhee eller ah prenumerera på den !:) ehm jaa vad händer mer idag då hm.. Jo juste vi kanske ska åka skridskor och gå på bio ! Buhu skola på onsdag då det suger ! Men man får ta vara på lovet dom sista dagarna .. Det är bara 3 som är med i min tävling / giveaway:( jag säger bara till er som inte är med att det är fina priser så är ni inte med så gör ni ett stoort misstag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards